Monday 14 August 2017

Alexander Gerchik Forex Handel


På nätet sedan. 2015 Ursprungsland. Belize förordning. IFSC Betalningsalternativ. VISA, MasterCard, banköverföring, OKPay, QIWI, LavaPay, WalletOne, Bitcoin Minsta kontostorlek. 1000 Minsta partiets storlek. 0,1 mycket hävstångseffekt. 1: 200 Spreads. från 0 pips En berömd rysk näringsidkare, Alexander Gerchik, grundade Gerchik Co år 2015. Alexander Gerchik började sin karriär 2000-talet och gav Active Trading Course. Enligt mäklarföretagets grundare startade ett stort antal moderna handlare i Ryssland med sina seminarier. Gerchik Co riktades huvudsakligen till kunder från CIS. Idag säkerställer sin primära verksamhet tillgång till valutahandelsvalutor och andra finansiella instrument. Förutom förexhandel erbjuder mäklaren att göra investeringar i TIMA-konton. TIMA-kontot är ett betrodat investeringskonto, som bygger på principer för PAMM-investeringar. Handlare kan välja bland 58 valutapar och 14 CFD. Handel sker genom en populär MetaTrader4 handelsplattform. Gerchik Co erbjuder följande handelsvillkor till sina kunder: Minsta insättning från 1000, minsta handelsstorlek på 0,1 lot och hävstångseffekt på 1: 200. Traders, som öppnade ett konto hos den här mäklaren, kan räkna med gratis tjänster som Trades Data Diary, LevelForecast Indicator och Risk Management-programmet som är utformat för att spara näringsidkare. Dessutom kan handlare få tillgång till andra användbara verktyg, inklusive analytiska recensioner, marknadsnyheter och marknadsanalysvideor av Alexander Gerchik. Dessutom kan handlare hitta videokurser och andra forex-handledning i Alexander Gerchiks blogg. Hemsida . Gerchik Se alla mäklare Författare av Gerchik recension: Nick. Datum och tid för Gerchik recension: 2017-01-30 23:33:39 Denna mäklare minsta insättning är för hög för att börja handla och testa någon form av strtegies genom att använda riktiga pengar, medan jag var handel jag stöter på serverproblem, vilket är mycket irriterande och id har inte feedbackformuläret stöd, som jag förväntade mig, trots allt tar de ut en stor summa för att börja handla och borde ge oss förstklassig support, åtminstone. Författare till Gerchik recension: fxlopit. Datum och tid för Gerchik-översynen: 2017-01-05 10:47:26 hade tvekar att gå med Gerchik för en mycket hög miniminsättning på minst 1000, men registreringsprocessen är väldigt lätt och smidig. Efter att ha gått ihop startade ett problem. mäklare är också hög. Jag håller fortfarande fast vid den här mäklaren eftersom jag är säker på många sätt som jag kan använda för att lösa det problem jag mötte. en av dem genom att kontakta kundsupport och be om hjälp. Problem uppstår ibland som ofta problem med anslutningen. Jag är säker på att de kan hjälpa mig eftersom jag verkligen hoppas Författare av Gerchik recension: Vlad. Datum och tid för Gerchik recension: 2016-08-29 08:23:37 Jag har handlat med Gerchik i 3 år och jag gillar verkligen deras kundtjänst. Kundtjänst är tillförlitlig och verkligen intresserad av att ge användarna den ultimata handelsupplevelsen. En till en kontakt med servicetekniker kontrasterar de alltmer datoriserade och abrupta metoderna för större företag. Jag är övertygad om att Gerchik är början på ett nytt begreppsmässigt tillvägagångssätt i online-handelsplattformar. Författare till Gerchik recension: pipamarachi. Datum och tid för Gerchik recension: 2016-08-11 18:02:16 Minsta insättning är för hög för att börja handla, jag stöter alltid på serverproblem vid handel, vilket är väldigt irriterande, människorna i supportsystemet är så oförskämda och arroganta. Det är verkligen bra för nya handlare alls. Lämna en kommentarRatingFX: oberoende rating av Forex-mäklare Gerchik Co-recension Online sedan: 2015 Ursprungsland: Belize Förordning: IFSC Betalningsalternativ: VISA, MasterCard, banköverföring, OKPay, QIWI, LavaPay, Wallet One, Bitcoin Minsta kontostorlek: 1000 Minsta parti storlek: 0,1 lot Hävstång: 1: 200 Sprid: från 0 pips Gerchik amp Co är ett mäklarföretag grundat av den populära ryska handlaren Alexander Gerchik. Alexander startade sin karriär år 2000 och gav seminarierna för Active Trading Course. Gerchik Amp Co etablerat 2015 är inriktat på CIS-marknaden. Företaget ger tillgång till online-handel med valutor och andra finansiella instrument. Dessutom erbjuder mäklaren sina kunder att investera i TIMA-kontona och få en passiv inkomst. TIMA-kontot är ett betrodat investeringskonto, som bygger på principer för PAMM-investeringar. Dessutom kan handlare välja mellan 58 valutapar och 14 CFD. Handel utförs via MetaTrader4 handelsplattform. Gerchik Amp Co erbjuder följande handelsvillkor: Minsta insättning från 1000, minsta partistorlek på 0,1 och hävstången på 1: 200. Dessutom öppnar ett kontohandlare tillgång till companyrsquos kostnadsfria tjänster, inklusive Traderrsquos Data Diary, LevelForecast Indicator och Risk Management-programmet som är utformat för att rädda kundernas inlåning. Dessutom kan brokerrsquos kunder dra nytta av analytiska recensioner, marknadsnyheter och marknadsanalysvideor skapade av Alexander Gerchik. Dessutom kan handlare använda sig av videokurser och annat pedagogiskt material på Forex trading i Alexander Gerchikrsquos blogg. Författare till Gerchik Co: Tobi Date 2017-02-08 Gerchick och Co-mäklare gör sitt arbete riktigt bra. Moreso, det bästa sättet att veta om mäklaren är bra eller inte, är genom återkallandet. Jag gjorde detta test med Gerchick och CO I deponerade 2000 och gjorde lite handel på plattformen och drog tillbaka en del av vinsten. Återkallandet genom Bitcoin tog några minuter till mitt Wallet ID och jag blev ombedd att skicka kopiorna av mitt identitetskort som jag gjorde. Jag rekommenderar till alla handlare. Författare till Gerchik Co: Lau Datum 2017-02-03 Gerchik Co är en bra detaljhandel mäklare. Min erfarenhet hittills har varit bra. Tidigare innan jag började gå med, kontaktade jag företaget för att begära rabatt på inledande insättningar och de godkände det. De har ingen glid för tillfället. På Gerchik Co kan jag handla Forex, guld, silver, oljor, stora index, globala aktier. Dessutom hjälper dagliga analyser och prognoser mig mycket med att förutse marknaderna. Författare till Gerchik Co: sheperddmatrade Datum 2017-02-02 Jag har handlat med Gerchik co. i månader nu. Deras genomförande och spridningar är toppränta och jag har rekommenderat dem från mina flera vänner som hade handlat i forex som jag. Jag har ett bra förhållande med den snabba tjänsten och jag tror inte att jag kommer att få problem med dem inom en snar framtid. Korsfingrar: D Författare till Gerchik Co: Gerald Date 2017-02-02 Jag hade problem med anslutningen till den här mäklaren sedan början av min handel och varje gång jag försökte komma i kontakt med supportavdelningen var de aldrig där. Det gav mig bara flera förluster som jag aldrig kunde återhämta sig från. Jag tror att de behöver lösa detta problem eftersom alla människor kan tro att de är bluff. Om deras anslutningar var bättre tror jag att det inte kommer att vara problem i handeln. Författare till Gerchik Co: Mohammad Ahsan Datum 2017-01-16 Jag hade mycket tur med Gerchik Co, lära känna dem och att handla med dem. Även om jag inte är en näringsidkare som har goda handelsförmågor, men med alla lektioner och direktiv från dem, kunde jag fortfarande få en stor vinst. En och mest av punkten som gör mig glad är att jag kan dra tillbaka min vinst närhelst jag vill, närhelst det utan några problem alls, är denna mäklare också mycket rättvis vid distributionen av provisioner, beroende på betyget som det vi för närvarande går med denna mäklare. Det viktiga är handelsexempel med dem som gör mig väldigt glad. Författare till Gerchik Co: Micheal Date 2017-01-10 Jag är en mycket nöjd kund, som handlar med Gerchick co, har varit bra för mig, när jag började handla på plattformen fick jag använda mina egna strategier som verkligen varit Jag har hjälpt mig 10 månader efter att ha hämtat mig några riktiga stora vinster, min sista orderposition som jag handlade för några dagar sedan, hämtade EURJPY mig några vinster, även om jag hade lite utmaning med finansieringen av mitt konto när jag ursprungligen gick med dem men när jag kontaktade supportavdelningen blev det löst på nolltid. Jag rekommenderar denna mäklare till alla handlare. Författare till Gerchik Co: Ray Datum 2016-12-20 Jag öppnade ett konto i Gerchik Co för 10 månader sedan. Men för omkring en månad sedan bestämde jag mig för att handla i mitt riktiga konto och jag blev chockad över deras snabba utförande av affärer, spridningen är fast och under denna tid. Jag hade en begäran om återkallande men det var lite men de gjorde det om 1 timme som vad de verkligen sa. Författare till Gerchik Co: ANANDMOHAN Datum 2016-09-27 Hej Alla handlare, Nyligen har jag provat ett nytt företag - Gerchik Co - företag som grundades av en mycket framgångsrik och välkänd näringsidkare - Alexander Gerchik. Jag kommer att vara väldigt glad att dela med mig av min erfarenhet av GFI-mäklare. Jag står aldrig inför något problem med dem tills nu. Deras handelsvillkor är mycket tydliga. De är den bästa mäklaren och väldigt ärlig. Författare till Gerchik Co: pipfridalidwina Datum 2016-08-25 Jag måste berätta, aldrig lita på den här mäklaren Gerchik Co längre eftersom du aldrig lyckades med handel, du kommer alltid att vara i trubbel när du vill handla och problemet var alltid samma, från anslutningarna. Deras anslutningar var mycket dåliga även om du använde en bra leverantör eller med full wifi och gör att du inte kunde handla i de bra stunderna för handel. Författare till Gerchik Co: pipfridalidwina Datum 2016-08-25 Jag måste berätta, aldrig lita på den här mäklaren Gerchik Co längre eftersom du aldrig lyckades med handel, du kommer alltid att vara i trubbel när du vill handla och problemet var alltid samma, från anslutningarna. Deras anslutningar var väldigt dåliga även om du använde en bra leverantör eller med full wifi och gör att du inte kunde handla i de bra stunderna för handel. Detaljer Kategori: Portaluppdateringar Skapad den tisdag 24 augusti 2010 07:05 Liteforex har lagt upp en lista med 10 framgångsrika och legendariska valutahandlare, vars vinst på Forex-marknaden beräknas i miljoner dollar: 1) Warren Buffet - Enligt Forbes tidningsranking är han bland de fem största rikarna i Amerika, hans förmögenhet uppskattas till 36 miljarder kronor. Buffé kallas en stor investerare: han har en enastående förmåga att lyckas med framgångsrika investeringar. Han köper aktier, vilket ger starka tillgångar i hopp om att förr eller senare marknaden kommer att utvärdera dessa värdepapper till sitt verkliga värde. 2) George Soros - han är skyldig hans framgång till den ekonomiska framsynsgåvan. Soros blev berömd efter svart onsdag den 16 september 1992 när hans vinst på en dag uppgick till över en miljard dollar. För närvarande uppskattas hans förmögenhet till 11 miljarder dollar. 3) Larry Williams blev en framgångsrik Forex Trader på grund av Forex trading strategi på världens utbyte aktier, som han utvecklat och som hjälpte honom att göra miljoner av amerikanska dollar. Han öppnar en position och håller den öppen från 2 till 5 dagar. Larry Williams är ett typiskt exempel på den amerikanska drömmen som blev sann - gör en förmögenhet från början, på kort tid. 4) Steve Fossett gjorde sin förmögenhet på New York Stock Exchange, men blev känd för sina rekord inom flyg och segling. Enligt Chicago Stock Exchange-direktören blev Fossett snabbt en av de mest riskabla valutahandlarena. I början av sin karriär 1980 grundade Steve Fossett en av de största amerikanska handelsföretagen i USA - Lakota Trading Inc. 5) Laura Pedersen började jobba på Wall Street när hon var 17. Vid 20 års ålder blev hon den yngsta deltagaren på den amerikanska börsen. Lora Pedersen tjänade 1,5 miljoner dollar innan hon fyllde 24 år. 6) William Delbert Gann är en mycket intressant och ovanlig personlighet i världen av aktiehandel. Han kunde förutsäga inte bara valutahandelns beteende utan även historiska historiska händelser. Han ansågs vara en av de mest mystiska och stora siffrorna i hans tid. Han fick rykte om en framgångsrik Forex Trader Trading på två konton samtidigt. Han tjänade 25 000 på 3 månader med hjälp av sitt första konto (ursprungligen hade kontot 300 dollar). Det andra kontot gav honom 12 000 USD inom 30 dagar (ursprungligen hade kontot 130 dollar). 7) Legendariska Jesse Livermore, den mest framgångsrika aktiemarknadshandlare i historiens utbyte. Han gjorde sin första affär när han var 15, vid 30 års ålder var han redan miljonär. Det var Jesse Livermore som orsakade marknadsbrott 1907 och gjorde 3 miljoner dollar på en dag. Vid tidpunkten för valutakursmarknaden i 1929 lyckades han göra vinst på hundra miljoner dollar. 8) Nicolas Darvas - gjorde en förmögenhet på 2 miljoner dollar av 36 tusen dollar i 18 månader. I sin bok Hur gjorde jag 2.000.000 på aktiemarknaden, publicerad 1960 delade han sina hemligheter om valutahandel. 9) Alexander Gerchik, en av de mest framgångsrika och välkända valutahandlare i Amerika och i SIC. Från 1998 till idag är han en professionell avhandlare av NYSE. Han är en förvaltningspartner till en av de största mäklarna i USA sedan 2003. Sedan 1999 har Alexander Gerchik aldrig haft en enda olönsam månad. 10) Edd Seykota fick han en förmögenhet på 14 miljoner dollar ut ur 5 tusen dollar förmodligen i 13 år. Ett av hans djupa uttalanden som blev kända idag: Alla får sin önskan från marknaden. Kolla in dessa miljonärer bilder på LiteForex webbplats

No comments:

Post a Comment